piątek, 29 kwietnia 2011

Kulinarny romans z Azją:)

Misiek jest absolutnym fanem przeróżnych paści:)
Przez trzy dni świąt grzecznie zajadał tradycyjne potrawy, więc w tygodniu postanowiłam Go kulinarnie dopieścić!
Wzięłam kurzęce cycki, pokroiłam w drobną kostkę i z solą, pieprzem i odrobiną curry przesmażyłam je na oliwie z oliwek. Do innego garnka wrzuciłam kurzęce udko, włoszczyznę pokrojoną w cienkie paski, chińskie grzybki i przeróżne przyprawy, które zapodaje się również do normalnego rosołu!
Kiedy rosołek został prawie że ugotowany, dodałam do niego wcześniej usmażoną kostkę z pierwsi, razem z tłuszczykiem z patelni. Dodałam dwie duże łyżki pasty z curry i jeszcze doprawiłam do smaku (muszę się przyznać, że troszeczkę przesadziłam z ostrością:)
Chiński makaron wrzuciłam do wrzątku, przykryłam pokrywką i odczekałam pięć minut, a później zwyczajnie odcedziłam (bez hartowania). Makaron do miseczki, a później zalać chińską zupką:)
Zapomniałabym, do zupki dodałam jeszcze jedną mini kosteczkę knorra - cebulkę!
I Misiek i Ala stwierdzili, że to nie romans z Azją, tylko kulinarny orgazm :)

8 komentarzy:

Michał Bartczak pisze...

Po pierwsze: nareszcie kolejny wpis :) Musiałem molestować lepszą połówkę przez parę tygodni zanim się zebrała do pisania.

Po drugie: Zadziwiające ile 'orientalności' daje ten chiński makaron (to ten sam co go tańsza wersja jest w zupkach chińskich, można go kupić osobno)

W ten sposób powstała zupka chińska nie marki Vifon tylko marki Madzia :) Znacznie lepsza.

I do zupki trafiła jeszcze jakaś zieleninka, tak do koloru.

Ruda pisze...

A tak, tak:) Była tam też posiekana świeża natka pietruszki:)
Chińska zupka marki Madzie:) Podoba mnie się:)

ozon pisze...

Nareszcie!!!!! Gdzieś Ty się podziewała??? Tyle czasu zaglądam i zaglądam na Twój blog a tu cisza. Wcięło Magdę;))) Buziaki dla całej rodzinki magdzinej:)))

adamcot pisze...

Dzień dobry:))
Madziu,gdzie trawa cytrynowa,sos rybny,sojowy?Tipisze china:)))
Ale i tak myślę,że każdemu ślinka by poleciała na ten smakołyk...Ten Misiek to ma dobrze,ech...
W prezencie przyjmijcie :
YT:Zuppa Romana

http://www.youtube.com/watch?v=gfxcGenetPU

Życzę następnych ciekawych i smacznych pomysłów:)

adamcot pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=4SfNILAbHG4

http://www.youtube.com/watch?v=jWfjbYug1cw&playnext=1&list=PL5081DC88ACE25951

Smacznego:)))

orhen pisze...

Magda, Tak się "przepracowałaś, dogadzając Michowi ? Do roboty, my też głodni. Adaś schudł, a potrzebuje sił do pracy. No......już..... :-)))

zek pisze...

Ale nas karmią

orhen pisze...

Wcięło Cię w tej Azji, cycóś?