środa, 29 października 2008

Znowu mądrości wyczytałam:-)

Hmmm... Ludzie, którzy mnie znają bardzo się zdziwią kiedy przeczytają jakim tematem teraz jestem zainteresowana. Otóż przestudiowywuję współpracę polskich i światowych służb w ochronie bezpieczeństwa publicznego i ładu społecznego. Szczerze mówiąc, myślałam, że temat taki jak wszystkie inne. A tu nie! Qrde! Jak my mamy rozbudowany system ochrony obywatela! No normalnie mucha terrorystka się u nas nie prześlizgnie!
Co jeszcze ciekawsze, to Departament Bezpieczeństwa Publicznego w zakresie swoich obowiązków ma wpisaną koordynację zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego w czasie organizacji "Euro 2012" No nie! Nie mamy stadionów, nie mamy autostrad i innego potrzebnego zaplecza, ale mamy zapewnioną ochronę!
Na moje oko, to wszystkie działania spełnią założenia w 100%. Jestem pełna optymizmu. Wszystkie zjednoczone służby porządkowe w 2012 roku zapewnią nam obywatelom Rzeczpospolitej Polskiej pełne bezpieczeństwo. Oczywiście w zakresie działań "Euro". Skąd to wiem? To bardzo proste. Mistrzostwa te nie odbędą się w naszym kraju:-)
Podobnie sprawa może się mieć z jakimś atakiem terrorystycznym! Nigdy go nie będzie! Żaden honor dla terrorysty atakować kraj, w którym za terrorystów robią politycy!
Inaczej natomiast może się mieć sprawa w czasie zagrożenia jakimś naturalnym kataklizmem. On może nastąpić! Wtedy: obywatelu chroń się sam!

Brak komentarzy: