czwartek, 20 listopada 2008

Odkrycie!

Dokonałam odkrycia! Oczywiście nie jestem Kolumbem i Ameryki już nie odkryję, ale zawsze!
Można by powiedzieć: jaki odkrywca - takie i odkrycie:-)
Reasumując, po wielogodzinnych przemyśleniach, doszłam do wniosku, że jestem fanką gotowania:-)
Mam nową pasję! Powiem więcej bardzo się cieszę z jej odkrycia! Dlaczego?
Przyczyna jest bardzo prozaiczna. Jako zodiakalny bliźniak bardzo szybko wszystko mnie nudzi. Jeżeli nie znajduję coraz to nowych rzeczy do zrobienia czy chociażby do zrozumienia, zaczynam powoli dochodzić do wniosku, że życie nie ma sensu. Matko jedyna, ja przecież nie jestem nastolatką, która może sobie pozwolić na stwierdzenie, że życie jest jak koszulka niemowlaka i w ogóle nie warto żyć!!!
Skoro więc skończyło się (i to już jakiś czas temu) naście lat należało mieć różnorakie zainteresowania. Jeżeli zapytacie jaki miały gatunek i czego dotyczyły, będę musiała poświęcić następne godziny na przemyślenia, ponieważ ich liczba będzie pewnie co najmniej trzycyfrowa:-)
Powtórzę za Scarlet O'hara, jutro też jest dzień pomyślę o tym jutro:-)

1 komentarz:

Michal Szklanowski pisze...

Gotowanie ma to do siebie, że nigdy się nie nudzi. A Internet to niewyczerpana skarbnica wszelkiego rodzaju przepisów.

Nic tylko czytać i gotować!

Gotowanie jednakże, tak jak wszystkie sztuki piękne, wymaga widowni.

W tym przypadku - wdzięcznych konsumentów. Jako że jestem pewien, że jednego wdzięcznego kosumenta zawsze masz, tuszę że może to być Twoje hobby do końca życia... :)