piątek, 14 listopada 2008

Strefa XI

Myślę sobie (no cóż czasami mi się zdarza), że żyję w świecie, w którym chyba nie chciałabym żyć. Bardzo stylistycznie napisałam, ale cóż, pewnie w tej chwili nie zdarzyło mi się pomyśleć:-)
Strefa XI to program publicystyczny, który traktował o niewyjaśnionych zjawiskach! Dla mnie, we współczesnej Polsce, zjawiskiem absolutnie niewytłumaczalnym jest fakt, że wiele ludzi otrzymuje dyplomy wyższych uczelni!!!
Generalnie jeżeli jeszcze rzecz dotyczy licencjata czy tytułu magistra, dobra nie będę się sprzeczać, jeżeli natomiast chodzi o wyższe stopnie naukowe!!!! No normalnie dno i wodorosty!!!!
Komunizm, zgadzam się nie był to najlepszy ustrój państwowy, ale do ciężkiej cholery pilnował poziomu wykształcenia swoich obywateli!!!! Dwadzieścia, trzydzieści lat temu, absolwent uniwersytetu czy politechniki posiadał jakąś wiedzę. Piszę "jakąś" bo ja się już nie upieram aby magister był naukowcem.
Dzisiaj jednak taki współczesny (zaoczny)"magister" marząc o karierze naukowej pnie się po jej stopniach i co? I matko jedyna uczy następnych takich "magistrów".
Myślę sobie, że dobrze, że nie mam już szesnastu lat, ponieważ nie chcę oglądać czy słuchać niektórych "naukowców" za jakieś pięćdziesiąt lat!!!!!

Brak komentarzy: