piątek, 30 stycznia 2009

Trafność wypowiedzi

Ktoś, kiedyś powiedział: Magda, Ty się w czepku urodziłaś!
Nie mogę w tym miejscu wyrazić słowami jakie myśli zaświtały w mojej głowie, kiedy usłyszałam to stwierdzenie! Dlaczego nie mogę? Przyczyna jest prozaiczna, gdyby ktoś kiedyś zechciał to przeczytać, zapewne jego poczucie smaku zostałoby mocno urażone!
A teraz przyszło mi tej osobie przyznać rację. Normalnie urodziłam się w czepku!!!
Moje wczorajsze nostalgiczne zwierzenia przeczytał mój najwierniejszy fan - Michał.
W południe zadzwonił, żeby powiedzieć, że właśnie zarezerwował hotel. Nie mogłam uwierzyć! Co lepszego mogło mnie w życiu spotkać od męża, który pomaga mi realizować moje marzenia? Który zawsze jest obok i niczego nie zabrania, nie zakazuje... Magda Ty szczęściaro!
Kobiety całego świata - możecie mi zazdrościć!