wtorek, 24 czerwca 2008

Globalny świat!!!

Dzisiaj mogę narazić się antyglobalistom!!! A ja tam się cieszę, że świat dzisiaj stał się globalną wioską:-)
Wiadomo, że mąż mój osobisty jest w Szwajcarii, nie wiadomo jeszcze, że zatracił telefon ze wszystkimi moim kontaktami, ale to nie jest ważne, ważne, że możemy porozmawiać!!!
Dzięki rozwojowi cywilizacji, nie tylko Panu Bellowi, bo rozmowy ze Schwitzem są bardzo drogie, mogę kontaktować się z moim Mi:-)
Pogadałam z nim dzisiaj na skype, ponieważ Mi miał dużo "pracy" to też posiadał czas na gadu, gadu:-)
Walczyłam też z pracą licencjacką:-) Temat interesujący, ale problemy i hipotezy mało wymierne. Dam sobie radę ! Jak zwykle!
Aha, jeżeli Ruda nie poradzi to ma do dyspozycji Madzię i Magdalenę. Tutaj raczej poproszę o pomoc Magdalenę:-)
Teraz bez hałasów i zawirowań idę zrobić kolację:-)
Kochanie pamiętaj, że Policja w całej Europie to nasi psyjaciele:-)

1 komentarz:

Michał Bartczak pisze...

No wiesz, najśmieszniejsze jest to że komórka w Szwajcarskim Tesco (nazywa się COOP) kosztuje około 60 pln, zawiera 30 franków na rozmowy, które są po około 1.9 pln za minutę do polski.

Dla porównania - nasi "providerzy" - minimum 4,9pln.

No a Policja jest jak wszędzie - Szwajcaria nie jest tu wyjątkiem niestety...

No a ja jestem na *konferencji*, znaczy że mam tam przerwy :P