niedziela, 29 czerwca 2008

Zakręcona:-)

Ależ ja mam dzisiaj mętlik w głowie!
Wczoraj odpoczywaliśmy na działce, rodzice w końcu przykumali, że nasz interes nie wypalił!
No cóż, pewnie nie każdy musi. Zaczęły sie dyskusje, na początek dlaczego?, przez kogo? jak to się stało? gdzie leży problem? itd., itp. (ja na przekór wszystkiemu stwierdziłam, że i tak będę wypoczywała).
Później zaczęły się sypać pomysły na nowe biznesy, mniejsze i większe!
Który z nich ma szansę powodzenia? Kto to może wiedzieć?
Kiedyś, przy okazji pisania jakiejś pracy, dowiedziałam się, że informacja jest w tej chwili najdroższym towarem na rynku! Może przydałby mi się dobry menadżer PR?
Na dobrego mnie nie stać, a przeciętnego nie chcę! No chyba, że moja siostra zechce współpracować? Spróbuję ją namówić:-)
A, właśnie siostra, dzisiaj znowu cały dzień pisałyśmy! I teraz więcej nie będę pisała, ponieważ czuję jak pozbywam się mózgu! Może i on nie należy do tych ponadprzeciętnych, ale myślę, że może mi byc jeszcze kiedyś przydatny!!!

1 komentarz:

Michał Bartczak pisze...

Jeden nie wypalił, to następny da radę.

Będzie dobrze :)