czwartek, 22 kwietnia 2010

Kobieco

Dzisiaj Magda ma dzień dziecka. O!!! Jeden dzień w miesiącu musi być wolny od pracy, po prostu musi. Zatem, rankiem kawusia i fajeczka, później fryzjer i kosmetyczka. I już miałam nadzieję na zwyczajne babskie ploty, bez pytań, które zmuszają do myślenia. Tak bardzo chciałam się odmóżdżyć. Nie udało się, trudno. Pani Magdo, pani jest mądrą i wykształconą kobietą, co Pani zatem sądzi o ostatniej katastrofie? Dlaczego nadal nie znamy zapisu z czarnych skrzynek? A czy polscy prokuratorzy mają tam w Rosji w trakcie prowadzenia dochodzenia te sama prawa co rosyjscy? A czy w tej komisji jest ktoś z Unii Europejskiej albo NATO? A czy NATO nie powinno nam bardziej służyć teraz pomocą? Jak Pani sądzi, kto zawinił rosyjscy kontrolerzy czy polscy piloci? A może mieli taki wydany rozkaz? Czy my Polska jesteśmy nadal silnym krajem w Europie, czy to co się stało wpłynęło na ten stan jakoś negatywnie?
W pewnym momencie wybuchnęłam, śmiechem :) Fakt, nie jestem głupia, fakt - interesuje się wieloma zagadnieniami, fakt - czasami udaje mi się coś mądrego powiedzieć, ale żebym miała znać odpowiedzi na te wszystkie pytania? Gdyby tak było, wszyscy prokuratorzy, medycy, finansiści i tak dalej, byliby absolutnie zbędni :) Takie właśnie było "kobiece" południe. Popołudnie będzie również mało kobiece ponieważ maszeruję na obiad z moim Miśkiem. Przy nim też nie da się odmóżdżać, jest zbyt inteligentny. Hmmm, może sobie z panią w warzywniaku pogadam? Chociaż może się okazać, że jest magistrem socjologii :)

1 komentarz:

Michał Bartczak pisze...

Wychodzić na to że ja być mądra :)