wtorek, 1 lipca 2008

Kot śpi!

Jakie grzeczne stworzenie:-) Dzisiaj nie pyskuje, bo po co, skoro pani wstała już o 8-mej?
Za to panowie znowu wyłączyli mi wodę i znowu bez ostrzeżenia, i to przed ósmą rano!
Może to i dobrze, jest powód żeby nie wychodzić z domu (nie mam możliwości zdesmrodyfikowania) i porządnie wziąć się za robotę!
Mam dzisiaj dwa tematy, bardzo mało pokrewne!
Przestępczość zorganizowana i samorządy terenowe. Ale mieszanka, aż mi po plecach przeszły ciarki! Dam radę, użyję "szmocy" i udowodnię sobie i innym, że umiem pisać:-)
Później, tak na odstresowanie, zadzwonię do panienki do Sądu w Olkuszu, żeby wyegzekwować to co mi się od pół roku należy, a jej podnieść ciśnienie:-)

1 komentarz:

Michał Bartczak pisze...

Wiesz... ja tam poszedłem do pracy po 'kąpieli' w szklance mineralnej gazowanej :)

Czyli zawsze może być gorzej :Pc: