niedziela, 30 maja 2010

Kilka pytań

Gorący okres przedwyborczy i praktycznie wszyscy dyskutują, zajmując się postawami kandydatów do naszego "Białego Domu". Generalnie niewiele mnie to interesuje, ponieważ wśród nich wszystkich raczej nie ma "mojego prezydenta".
Nie mogę jednak, ja osobiście, uwierzyć, że ludzie wierzą Jarkowi! Kochani moi, ludzie nie zmieniają się z dnia na dzień! Słucham Jarka i zastanawiam się czy przypadkiem partie nie pomyliły kandydatów? Czy może Jarek nie powinien jednak być kandydatem Platformy? Gdzie podziały się jego poglądy?
Nigdzie się nie podziały! Były, są i na pewno pozostaną!
Jeżeli ktoś uważa inaczej, niechaj zada sobie jedno podstawowe pytanie: Jeżeli Jarek naprawdę się zmienił i skierował dużo bardziej ku "centrum" a oddalił od "skrajnej prawicy", to dlaczego ktoś tak absolutnie skrajnie prawicowy jak O. Rydzyk nie obraził się na niego?
Niech każdy indywidualnie odpowie sobie na to pytanie, jednak ja uważam, że prawdziwa odpowiedź jest jedna. I już ją zapodaję :) O. Rydzyk (chociaż nie darzę go specjalną sympatią, ale przyznać muszę) jest bardzo inteligentnym człowiekiem, który studiował teologią, a na niej również psychologię i doskonale wie, że Jarek się nie zmienił!
Śmierdzi mi tu zwyczajnie tak zwaną "kiełbasą wyborczą" :)

Brak komentarzy: