poniedziałek, 3 maja 2010

Święta

Święta kościelne, święta narodowe, święta państwowe i w końcu święta tradycyjne. Do tych ostatnich nie miałabym nic, gdybyśmy obchodzili te, które wywodzą się z naszej, właśnie polskiej tradycji. Ten temat już jednak kiedyś wałkowałam, więc zostawiam go już w spokoju.
Generalnie większość społeczeństwa uznała, że doba komunizmu w Polsce była zła, była nawet (w rozumieniu niektórych) samym złem !!! I niechaj tak będzie. Tylko nie rozumiem dlaczego wtedy wystarczało święto 1 maja, a teraz żeby być patriotą trzeba świętować trzy dni pod rząd. Rozumiem dzień ustanowienia pierwszej Konstytucji w Europie - mamy być z czego dumni, ale rzuca mną kiedy pomiędzy dwa święta wrzuca się jeszcze trzecie - Dzień Flagi Narodowej!!! Manifestuje jeden z drugim swój patriotyzm niosąc flagę!!! Litości!!! Moim zdaniem nie na tym polega patriotyzm i nie powinien na pewno objawiać się trzy dni w roku i to w dodatku tylko po to, aby go zamanifestować. Za to trzy dni z rzędu czas wolny od pracy !!! Jasne, a po cholerę pracować, skoro jesteśmy tacy bogaci?
Bardzo proszę zatem o zaprzestanie jakiegokolwiek narzekania, że za mało zarabiam, że nie dostaję podwyżek i tak dalej i tym podobnie. Chcemy świętować - trzeba za to płacić !!! A ja osobiście, bardzo cichutko informuję, że świętowałam w sobotę - wczoraj i dzisiaj pracowałam !!! A najśmieszniejsze jest to, że nikt nie nakazywał mi pracować. Jeden dzień w tygodniu na odpoczynek wystarcza - zarabia się więcej i mniej ma się powodów do narzekania :) Polecam wypróbować :)

1 komentarz:

Michał Bartczak pisze...

Pracuś pracuś :)

Ja za to miałem (i mam!) wolne :)