poniedziałek, 27 września 2010

Dziś mam podstawy, aby kwestionować strategię wyborczą. Byłem w takim stanie, że - uczciwie mówiąc - to za mnie wymyślano tę kampanię. Byłem w potwornym szoku po śmierci brata, nic gorszego w życiu nie mogło mnie spotkać. Musiałem brać bardzo silne leki uspokajające, co też miało swoje skutki. Już 10 kwietnia, dosłownie w godzinę po katastrofie, dostałem w szpitalu takie środki. Ja nigdy w życiu przedtem żadnych takich leków nie brałem, w związku z tym zadziałały na mnie niezwykle silnie - udziela wywiadu JFK!!!
Czy w takiej sytuacji nie powinno się przypadkiem złożyć do prokuratury zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa?
Jakim prawem pytam, Prawo i Sprawiedliwość wystawiło do kandydowania na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zasadniczo ubezwłasnowolnionego człowieka? Przecież po lekach psychotropowych samochodu nie wolno prowadzić!!! Pytam zatem, czy można kierować 38-milionowym państwem?
Kiedy analizuję wypowiedź prezesunia, nasuwa mi się tylko jeden wniosek: cała kampania prezydencka prowadzona przez PiS, była jednym wielkim przekrętem i oszustwem z podstawami do zakwalifikowania jako przestępstwo!

7 komentarzy:

ozon pisze...

Ale karę, jak na razie, ponieśli zupełnie inni ludzie:Janna Kluzik-Rostkowska, Prostak Poncylisz, Elżbieta Jakubiak, Jolanta Szczypińska. To tylko ci ważniejsi. I to karę związaną z wyborami a nie za prezia lodowatego, który się ze wszystkich swoich słów, jakie był rzekł w czasie kampanii, wycofuje.

Ruda pisze...

Będzie ich więcej. Przecież zostaną tylko bezwzględnie posłuszni! Ci, którzy zawsze będą mieli takie poglądy jak pana prezesunio - reszta "do gazu"!

ewa* pisze...

Ciekawe, co on teraz bierze. Prezydent powinien jak najszybciej odwołać prezesa z RBN, bo udział w jej obradach psychola na prochach jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa państwa. I to wcale nie jest ważne, że psychol sam odmówił udziału, ja bym mu nie wierzyła.:)

ozon pisze...

"Ruda", oby tych wykluczanych było jak najwięcej. Wtedy już nigdzie niczego nie wygra.

Michał Bartczak pisze...

Widzisz, Magdo, w naszym Państwie prowadzić po psychotropach nie można.

Ale rządzić jak najbardziej.

Popieram prośbę o zawiadomienie prokuratury. Sam się przecież JFK przyznał :)

ozon pisze...

Nic mu nie zrobią. Partia to nie samochód, nikogo nie zabije. ;(((

Ruda pisze...

Ozon, nie do końca się z Tobą zgadzam. Może i nikogo nie zabije, ale szkody może narobić!
Tak Ewo - Rada Bezpieczeństwa Narodowego - stanowczo nie dla psycholi!!!