piątek, 8 października 2010

Zabrakło słów...

Zabrakło słów, opadło co mogło i wymyślcie sobie co jeszcze tam chcecie! Nie pisałam od przedwczoraj i zrobiłam to z pełnym rozmysłem! Gdybym zaczęła pisać wczoraj czy dzisiejszym rankiem - ten wpis miałby więcej przekleństw i inwektyw, niż sam wujek Gugiel mógłby znaleźć!
Rząd przedstawia propozycję budżetową na nowy, 2011 rok! Spodziewam się, że na mównicy staną ekonomiści, którzy naukowo poprą założenia tej ustawy. Wydaje mi się to być logiczne. Otóż nie. Pan minister finansów rzecze - PiS powinien przeprosić Polaków za straszenie ich wielkim kryzysem! Następnie głos zabiera wiceprezesowa PiSowiaków odpowiedzialna za ekonomię (nawiasem mówiąc jej zawód to etnograf) i uderza w te słowa: Za tragiczny stan finansów publicznych Polski, odpowiedzialna jest Platforma. To wy powinniście przeprosić media i obywateli, nas nie musicie przepraszać, bo nie jesteście w stanie nas obrazić.
To się nazywa merytoryczna dyskusja nad stanem ekonomicznym państwa! Przy takich okazjach, człowiek ma ochotę pójść na Wiejską, wleźć do tego całego cyrku i wszystkim razem i każdemu z osobna przy....
Wyłączyłam TV. Rano włączyłam, chce mimo wszystko wiedzieć co się dzieje i słyszę, że prezesunio nie komentuje bajek! Jego służby nie podsłuchiwały dziennikarzy, nie sprawdzały połączeń i tak dalej i tym podobnie! Pytam grzecznie - co jest do cholery? Nigdy nie wrócimy już do jakiej takiej normalności? To już zawsze tak ma być?

11 komentarzy:

ozon pisze...

O naiwna, pełna optymizmu i wiary w ludzi istoto! Czy nie wiesz, że u nas nic nie dzieje sie po prostu?

Michał Bartczak pisze...

Kto by tam się przejmował gospodarką skoro:
a) Do wyborów niedaleko i trzeba je wygrać
b) Po wyborach trzeba zassać z koryta
c) Zawsze sobie samemu można zwiększyć pensję. W końcu to "państwo" płaci
d) A kogo w ogóle obchodzi przeciętny obywatel.

Lekki sarkazm zamierzony

Ruda pisze...

Stara jestem i głupia:( Myślałam, że budżet ot budżet, a polityka i wybory to drugie! Ja się nawet do Palikota nie nadaje:)

ozon pisze...

No co Ty? Nadajesz się,nadajesz :)
Obcięłam sobie włosy i zrobiłam się podobna do ludzi. Nareszcie:)

Ruda pisze...

O super, podarowałaś sobie odrobinkę luksusu:) Tak mi się jednak wydaje, że jak Cię zobaczyłam, to nie pomyślałam: o troll :))))

ozon pisze...

No dobrze, dobrze;) teraz jednak jest bez porównania lepiej:)

ozon pisze...

Masz Skype'a, czy jak to się pisze?

Ruda pisze...

Tak dokładnie się pisze:) mam:) a co???

ozon pisze...

Można pogadać. Tylko nie wiem jak ew. się z Tobą łaczyć ? No i czy to ma sens:)

ozon pisze...

No przecież to bez sensu:( w razie czego mamy telefon.

ewa* pisze...

A ja sobie wyobrażam, jaki byłby stan naszego budżetu, gdyby rządził PiS. I od razu zaczyna mi się wszystko podobać. :)))