piątek, 12 listopada 2010

Prawo i lewo

Gdzie teraz jest prawica, gdzie jest lewica, kto względem kogo stoi w opozycji??? Kto świętował Święto Niepodległości? Jakoś dziwnie mi się wydaje, że przede wszystkim młodzież wszechpolska! Trudno mi jest mówić o sobie "młodzież", ale wypraszam sobie, żeby takie coś było wszechpolskie! Dokąd pójdą wyrzucone posłanki? Czy Poncyliusz spieprzy z partii? Czy Hanka powinna była wydać zezwolenia na demonstracje na Trakcie Królewskim?
Szczęśliwie przez ostatnie dwa dni wszystkie te pytania nie zaprzątały mi głowy:)
Ja, w odróżnieniu od wszechpolaków postanowiłam świętować! Zapodałam rodzince "koncertowy obiadek", czyli Strogonowa (lepszy niż ostatnio), polędwiczki w żubróweczce, kluchy śląskie (mniam), marchewkę z jabłuszkiem, fasolkę szparagową z masełkiem i bułeczką i na koniec siostrzane buraczki:)
Wieczór spędziliśmy na grze planszowej (byliśmy na pustyni i rozgrywaliśmy przygody i rzucaliśmy kośćmi opowieści) i na malowaniu goblinów, które nie wiadomo do czego się przydadzą, ale wymalować trzeba:)
Wszystkie powyższe poczynania zapijaliśmy żubrówką, która nie została użyta do polędwiczek, a trochę jej było:)

3 komentarze:

Michał Bartczak pisze...

No było fajnie...

... ale trzeba teraz dietę bo żołądek fochnął :)

Ruda pisze...

Się nie dziwię się:) Kto Tobie Misiek kazał zjadać takie ilości??? :)

Michał Bartczak pisze...

Nie wiem... łakomstwo?