środa, 3 listopada 2010

Żeby nie było za dobrze...

Dzisiaj nie będzie "wypasu" dla żarłoków:) Trudno - rodzina Adasia zapewne mi wybaczy, a jeżeli nie to jutro czy pojutrze się zrehabilituję:)
Dzisiaj plącze mi się po głowie jedna myśl: Nigdy nie można powiedzieć: ja już wszystko w życiu przeżyłam, nic nowego już na mnie nie czeka i tak dalej, i tym podobnie...
W każdym wieku i na każdym etapie życia czekają na nas niespodzianki. Zdarza się, że to zdarzenia, których nie chcielibyśmy koniecznie doświadczać, ale spotykają nas również szczęśliwe chwile. Niektórych nawet takie co to tylko w filmach mogą się zdarzyć:)))
Dziewczyny i chłopaki - nieważne ile macie lat, nieważne ile już przeżyliście - może się zdarzyć tak, że wszystko co najpiękniejsze w Waszym życiu - dopiero się wydarzy:)
Wiem coś o tym;)

13 komentarzy:

Michał Bartczak pisze...

Oho! Filozoficznie dzisiaj.

Zasada jest bardzo prosta: Życie jest Piękne!

O.

Ruda pisze...

Nie ma tu żadnej filozofii!!! Samo piękne życie:)))

ozon pisze...

Eh, życie, życie;)))
Jak mi się zaćma bardziej rzuci na oczy, to tę zaporę literową będziez musiała znieść;)

Ruda pisze...

Zniesiemy co będzie trzeba:) Póki co niech Cię zaćmiewa miłość do życia:)

ewa* pisze...

Gratuluję, jeżeli spodziewasz się potomka lub podwyżki.;-)
Tematu też gratuluję, bo dość mam smutnych ciotek siedzących na kanapie i mających za złe;-)
Mogę Ci też zdradzić swój sekret:
życie zaczyna się po ...estce, ...siątce... itd.
:)

Ruda pisze...

Cześć Ewcia:)
Nie spodziewam się ani potomka (chwalić Boga), ani podwyżki - tego nie pochwalam:)
Wiem, że życie zaczyna się po -estce:)

adamcot pisze...

Madziu:)
Ja w życiu - mimo wszystko- szukam zawsze optymizmu i staram się myśleć pozytywnie.Gdyby było inaczej nie byłoby mnie na Waszych blogach:)
A życie - piękne jest i basta!:)

Ruda pisze...

Adasiu mogę powiedzieć tylko jedno: Witaj bracie:))))

adamcot pisze...

:)*
Witaj:)
...sorry,że zapytam bezczelnie i przyziemnie:boczek do cycków jaki ma być?:)

Ruda pisze...

Surowy, ale wędzony Adaśku:) Myślę, że możesz też wypróbować szynkę parmeńską:)
Smacznego:)

adamcot pisze...

Rączki całuję i słodkiego dnia mimo pogody:)

Ruda pisze...

Dziękuję Adasiu:)
I dzisiaj, także dla Ciebie, chociaż nie na słodko, przepis na naleśniczki:)

Tuptuś pisze...

Podzielam (dzisiaj) pogląd, ze życie zaczyna się po ...siątce!!!!
Może to głupie, ale prawdziwe!!!
Istnieje magia i czary ...
No i oczywiście Czarodziej!!!
Choćby nawet całkiem co innego mówiło Mędrca szkiełko i oko !!!!